28 kol KONTAKT ZAKLADE
Zbog opterećenja telefonske centrale svakodnevnim upitima zainteresiranih stranaka o vremenskom periodu rješavanja zahtjeva za financijsku pomoć
ili ishodu rješavanja zahtjeva podsjećamo na slijedeće:
Zaprimljeni zahtjevi uvrštavaju se prema redoslijedu zaprimanja na sjednice nadležnih Povjerenstava i Upravnog odbora.
Po rješavanju zahtjeva ,odlukom Upravnog odbora, dostavlja se pisana odluka na kućnu adresu podnositelja zahtjeva bilo da je isti riješen pozitivno odobravanjem financijske pomoći
ili je zahtjev odbijen kao neosnovan.
Hitno postupanje je moguće u iznimno teškim zdravstvenim i socijalnim situacijama ili situacijama u kojima pravovremena financijska pomoć otklanja dugotrajne negativne posljedice za korisnika pomoći. Zamolba za hitni postupka može se poslati putem pošte ili na mail zaklada.branitelja@zg.t-com.hr te će se u kratkom roku dati očitovanje o zamolbi za hitni postupka.
Preporučamo i apeliramo da se upiti šalju na mail adresu: zaklada.branitelja@zg.t-com.hr
Na upite ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
telefonskim putem dostupni smo svakim radnim danom u vremenu od 10:00h do 14:00h na broj 01/3833-426.
Sve potrebne informacije tj. upute za podnošenje zahtjeva, popis potrebne dokumentacije kao i razlozi odbijanja zahtjeva za financijsku pomoć mogu se pronaći na mrežnoj stranici Zaklade.